Garantie en reparatie

Babykamers.nl zet zich in om kwalitatief goede producten aan alle klanten te leveren. Al onze producten zijn daarom standaard tot één jaar na aankoop voorzien van een garantie op materiaal- en fabrieksfouten. Sommige fabrikanten bieden een langere fabrieksgarantie. U kunt bij onze klantenservice navraag doen wat de fabrieksgarantietermijn op uw product is.

Wanneer beslist wordt dat een artikel een fabrieksfout vertoont, dan is reparatie of vervanging geheel kosteloos voor u. De beslissing tot reparatie of vervanging is aan de specialisten van Babykamers.nl.

Een reparatie kan onder andere inhouden dat u een reparatieset of vervangende onderdelen toegestuurd krijgt en welke u zelf kunt monteren. Dit geldt ook voor onderdelen van meubels en babykamers die onverhoopt transportschade hebben opgelopen tijdens de eerste levering. Wij doen ons uiterste best om vervangende onderdelen en reparatiesets zo spoedig mogelijk bij u thuis te bezorgen, maar er is altijd sprake van enige levertijd. Wij vragen hier uw begrip voor.

Babykamers.nl hanteert normaal gesproken een ‘return-to-base’ garantie. Dit houdt in dat u zelf verantwoordelijk bent voor het retourneren van producten die in aanmerking komen voor fabrieksgarantie. Wij verzenden het defecte product naar de fabrikant zodra deze bij ons in ontvangst is genomen en na beoordeling/reparatie zullen wij er voor zorgen dat het artikel weer naar u teruggestuurd wordt. Voor babykamers geldt deze regel net wat anders. Wij zullen de onderdelen die gebreken vertonen bij u thuis komen omruilen. Zo voorkomen we dat er nogmaals schade wordt geleden. Helaas hebben wij geen invloed op de reparatieperiode van een defect onderdeel. Babykamers.nl kan geen vervangende artikelen leveren om de reparatieperiode te overbruggen.

Wanneer de garantietermijn is verstreken of wanneer het defect niet onder de fabrieksgarantie valt, dan zullen we indien mogelijk het product graag repareren voor een redelijk bedrag. Babykamers.nl kan niet verantwoordelijk gehouden worden voor het repareren van defecten, wanneer deze niet onder de fabrieksgarantie vallen.

Wanneer uw product een gebrek vertoont dat binnen de garantievoorwaarden valt, dan kunt u een garantieclaim indienen. Stuur alstublieft een email naar service@babysupershop.eu en voeg, indien het gebrek zichtbaar is, een foto toe van het gebrek. Indien u vragen hebt over de fabrieksgarantie, dan kunt u contact opnemen met één van onze telefonisten via 0900-5081000 (€0,15 per minuut) of stuur een email naar verkoop@babysupershop.eu.